Suzuki poszerza ofertę silników zaburtowych o nowy, innowacyjny model napędzany paliwem RON91. DF325A to pierwszy na świecie duży silnik zaburtowy do codziennego użytkowania osiągający moc ponad 300 KM, wymagający do napędzania benzyny klasy oktanowej RON 91.
Model | Śruba | Masa | Manetka | Technologia Lean Burn | Elektryczna wiązka podłączeniowa 6,5m | Zegary | Keyless Start System | Cena brutto |
DF325ATX | Stal nierdzewna | 330kg | elektroniczna, z centralką i przewodami podłączeniowymi |
![]() |
Wielofunkcyjny wskaźnik elektroniczny | 126 000 zł | ||
DF325ATXX | Stal nierdzewna | 339kg | elektroniczna, z centralką i przewodami podłączeniowymi |
![]() |
Wielofunkcyjny wskaźnik elektroniczny | 127 000 zł |
Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen przedstawionych modeli . Dlatego też prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji.
- wyposażenie standardowe
- wyposażenie opcjonalne
S - kolumna standard do pawęży o wysokości 381 mm
L - kolumna długa do pawęży o wysokości 508 mm
T - Power Trim & Tilt (trymowanie kolumny)
R - rozruch elektryczny, sterowanie zdalne manetką
E - rozruch elektryczny, sterowanie rumplem
Lean Burn - system zmniejszający zużycie paliwa
Model | DF325A | ||
Zalecana wysokość pawęży (mm) | X : 635 XX : 762 |
||
Układ rozruchowy | Elektryczny | ||
Masa silnika (kg*1) | X : 330 XX : 339 |
||
Rodzaj silnika | benzynowy, 4-suwowy, DOHC, 24-zaworowy | ||
Układ zasilania | Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie | ||
Liczba cylindrów | V6 (55 stopni) | ||
Pojemność skokowa (cm3) | 4,390 | ||
Średnica x skok tłoka (mm) | 98 x 97 | ||
Moc maks. kW (KM) | 239 (325) | ||
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy (obr/min) |
5,700-6,300 | ||
Sterowanie | Zdalne | ||
Pojemność miski olejowej | 8.0 litrów | ||
Układ zapłonowy | Elektroniczny | ||
Alternator | 12V 54A | ||
Mocowanie silnika | Zawias | ||
Sposób trymowania i odchylania | sterowane elektrycznie | ||
Przełożenie | 2.29:1 | ||
Schemat zmiany biegów | F-N-R (sterowanie elektryczne) | ||
Wylot spalin | Przez piastę śruby napędowej | ||
Śruba napędowa (skok) | 19.5" - 31.5" |
*1 Masa suchego silnika: łącznie z kablami akumulatora, bez śruby i oleju silnikowego
DF325A | |
Kolor korpusu - czarny | |
Kolor korpusu - biały | |
System Suzuki Precision Control | |
Dwustopniowa redukcja przełożenia | |
Układ zmiennych faz rozrządu | |
Odsunięty wał napędowy | |
Zapłon bezpośredni | |
Bezobsługowy łańcuch rozrządu | |
Układ Suzuki Lean Burn | |
Układ Suzuki Easy Start | |
Ogranicznik prędkości obrotowej silnika | |
Układ ostrzegania o niskim ciśnieniu oleju | |
Przepłukiwanie układu chłodzenia | |
Układ wspomagający trałowanie | |
Układ ograniczający odchylanie silnika | |
Dwa wloty wody |
- wyposażenie standardowe
- wyposażenie opcjonalne